Partnerství

Nenechte si ujít jedinečnou příležitost podpořit areál, který je celoročně vyhledávaným cílem fanoušků lyžování,
cyklistických nebo adrenalinových sportů a v neposlední řadě milovníků golfu, gastronomie a dobrého vína.
Prezentujte tak svoji značku nebo služby.

Reklamní prostory na Monínci

Široká nabídka reklamního prostoru poskytuje partnerům dostatečnou příležitost pro prezentaci své značky produktů. Zároveň je naší vizí nezůstávat pouze u tradičních cest marketingové komunikace, ale vytvořit z areálu testovací pole pro inovace a nové trendy.

Pro vás to znamená možnost spojit své jméno s rozvíjejícím se podnikem a využívat netradiční kanály pro oslovení potenciálních klientů či budování značky. Postupnou modernizací, rozšiřováním a zkvalitňováním sportovních aktivit v letní sezóně, se Monínec stává významným celoročním střediskem rekreace v nově vznikajícím turistickém regionu Toulava.

Hlavní výhody

Propagujte svoji značku, službu nebo společnost tam, kde vás půjde celoročně vidět.

Ikona

Budování značky

Budujte svoji značku off-line prostřednictvím reklamních prostor po celém Areálu Monínec.

ikona

Celoroční areál

Areál Monínec je celoročně navštěvovaný
s možností aktivit všeho druhu. Návštěvnost
je okolo 220 000 osob za rok.

ikona

Potenciální klienti

Bohatá základna potenciální klientely. Ročně areál navštíví zákazníci s širokým rozptylem zájmů. Pravidelně pořádáme eventy.


Základní informace

Spádová oblast
Praha a střední Čechy, Táborsko

Cílová skupina
Rodiny s dětmi, Aktivní sportovci (20–50 let)

Pořádání eventů
Dark SNOW, Monínec patří dětem, 720 SKI vs. SNB battle, Burton events, Predator race, Monínec patří psům apod.

Průměrný počet návštěvníků v zimní sezóně
100 000 osob

Aktivní komunikace
Online, outdoor, print v areálu

Průměrný počet návštěvníků za rok
220 000 osob

sportovní areál Monínec

Celoroční sportovní areál

Pro zimu je Monínec vybaven špičkovou zasněžovací technologíí
s možností zasněžovat i při teplotách nad nulou. Není díky tomu závislý na počasí a zimní sezona tu je od listopadu do března.

Partnerství nekončí ani poslední sněhovou vločkou. Se zimní návštěvností okolo 100 000 za zimu (vč. doprovodů a návštěv)
a zhruba 220 000 za rok.


značka Monínec

Značka Monínec

V oblasti Praha a střední Čechy bylo již v roce 2013 povědomí
o značce ve výši 70 %.

Tento údaj dále roste a postupně začíná přesahovat i za hranice spádové oblasti.


Monínec a rodinná atmosféra

Rodinná atmosféra
se silným zázemím

Vybudovali jsme areál od píky a rodinné vztahy nám zůstali
do dnes. Snažíme se naši práci realizovat s láskou a péčí
rodinného podniku.

Na druhou stranu jsme díky společnosti Trigema a.s. získali dostatečně silné zázemí, díky kterému se cítíme mnohem bezpečněji v současném turbulentním světě.


Lanovka Monínec

Prostor pro propagaci

Areál Monínec není z hlediska propagace jen soubor několika neuspořádaných bannerů podél sjezdovky.

Máme velkou chuť pojmout jej jako celek a vybudovat z areálu
a jeho možností nové systematické médium, které svým inzerentům přinese efektivní možnosti komunikace.

Vzhledem k tomu, že má areál jediného vlastníka, disponuje bezkonkurenčním územím a prostory, kde lze komunikovat
a zasáhnout potenciálního klienta současně na několika místech nebo při několika činnostech.


Eventy na Monínci

Eventy

Nabízíme vám nejen prostor pro statickou prezentaci
vaší společnosti.

Můžete se stát také partnerem námi pořádaných sportovních
a společenských akcí, možnosti jsou zde opravdu rozsáhlé
a fantazii se meze nekladou.


Nejen propagace

V rámci spolupráce se nechceme uzavírat pouze v oboru propagace.

Nabízíme svým partnerům maximální výhody v ubytování, gastro zázemí, pronájmech konferenčních prostorů, wellness služeb, skipasy pro jejich zákazníky, partnery nebo zaměstnance.

Partnerství na míru

Všem parnerům rádi připravíme nabídku na míru a vzájemnou spolupráci nastavíme za nejvýhodnějších podmínek pro obě strany.


Napište nám

Jaroslav Krejčí ml.

výkonný ředitel

Jaroslav Krejčí ml.
krejciml@moninec.cz
+420 603 239 666